lubie to .!

niedziela, 14 lipca 2013

Liebster Award xd♥

Zostałam nominowana do Liebster Award przez ewe110 (świetny blog), za co dziękuję jej z całego serca.♥♥
"Nominacja do Libster Arward jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonana robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania do mnie:
1.Od kiedy prowadzisz swojego bloga? 
Od  5 marca. :)
2.Jakiego gatunku muzyki słuchasz?
Dokładnie:)
3.Ile miałaś komentarzy przy pierwszym poście?
0 xd 
4.Ulubiony klub piłkarski?
Nie będzie to niespodzianką jeżeli napiszę, że Borussia Dortmund. :) 
5.Czym się interesujesz? 
Dużo by wymieniać, m.in. piłka nożna, muzyka, siatkówka(kocham grac w siatkę).
6.Od kiedy zainteresowałaś się piłką nożną? 
Dokładnie nie pamiętam, ale pamiętam, że oglądałam mecze i kibicowałam Lechowi Poznań jak grał tam jeszcze Lewandowski, Peszko, Stilić i reszta. To była drużyna:) A to wszystko przez brata, za co mu serdecznie dziękuję:*
7.Ulubiony sportowiec? (może być kilku)
Wcześniej baardzo lubiłam Mario Gotze, ale przez ten transfer do Bayernu moja sympatia do niego 'stopniała', ale nadal uważam, że jest świetnym graczem. 
Marco Reus, Piszczu :) Hummels o, i Sahin. :)
8.W którym miesiącu się urodziłaś?
W kwietniu.
9.Lubisz czytać książki?
Oczywiście, że tak:)
10.Masz jakieś zwierzątko? 
Mam 4 koty i 3 psy xd
11.Czy masz rodzeństwo?
 Mam.
 Nominuję:
Pytania dla was:
 1.Jak masz na imię. ?
2.Ile masz lat.?
3.Czy kibicujesz jakiejś polskiej drużynie.? Jeśli tak, to jakiej.?
4. Ulubiony klub.?
5.Najlepszy blog, który czytałaś, czytasz .?
6.Kiedy zaczęłaś prowadzić swojego bloga.?
7.Najlepszy piłkarz to... ?
8. Najlepszy trener to.. ? :)
9. Grasz w jakimś klubie .?
10. Ulubiona piosenka.?
11.Najlepszy film, serial .? 

2 komentarze:

  1. Jejku, ale ty masz dużo zwierząt ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, przepraszam że tak trochę nachalnie, ale kiedy będzie kolejny rozdział? ;p
    Czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz wiele dla mnie znaczy. :)
Dziękuję, jesteście najlepsze.:*♥