lubie to .!

niedziela, 14 kwietnia 2013

ważne.!

Kochani.
Z bólem serca muszę ogłosić, że zawieszam bloga. Na krótko.
Za niecałe dwa tygodnie egzaminy, a ja nadal siedzę i się opierdzielam, bo ciągle rozmyślam nad kolejnym rozdziałem, którego nie jestem w stanie napisać, za dużo mam na głowie, wybór szkoły, profilu, pewne rozstania które bolą najbardziej... Musze dobrze wybrać aby potem nie żałować.
Obiecuję, z ręką na sercu, że 25/26 kwietnia pojawi się kolejny rozdział.
Przepraszam, jeśli kogoś zasmuciłam.:)
Pozdrawiam. :)
*życzcie mi powodzenia 23, 24, 25 , i trzymajcie kciuki :* (24 trzymajcie najmocniej.:) )
kocham was.!♥

7 komentarzy:

  1. ja ci trzymam kciuki, ale ty też trzymaj za mnie !! ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Okey ja mocno będę trzymać kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. będę mocno trzymać ! obiecuję ;D
    ja już mam to za soba i wiem jaki to stres o.O
    dasz radę, zobaczysz !

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę trzymać kciuki bardzo mocno <33 :))) Powodzenia :))) <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę trzymała kciuki. Też piszę. Powodzenia.
    Zapraszam do mnie http://opowiadanieoborussidortmund.blogspot.com/2013/04/rozdzia-13.html.
    Pozdrawiam *^*

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro jest już po egzaminach... to może napiszesz nowy rozdział ?
    A tak przy okazji jak oceniasz 3-dniową mękę ?

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz wiele dla mnie znaczy. :)
Dziękuję, jesteście najlepsze.:*♥